REGULAMIN
REZERWACJI USŁUG
W ODDZIAŁACH AMW REWITA SP. Z O.O.
DLA OSÓB INDYWIDUALNYCH
§ 1. POSTANOWIENIA WSTĘPNE
- Regulamin rezerwacji usług w Oddziałach AMW REWITA Sp. z o.o. dla osób indywidualnych (zwanego dalej: Regulaminem) określa sposoby składania, anulowania
zmiany rezerwacji. - Treść Regulaminu jest udostępniania każdemu nieodpłatnie.
§ 2. DEFINICJE
Użyte w Regulaminie nazwy oznaczają:
- Usługodawca – oznacza AMW REWITA Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie,
Św. Jacka Odrowąża 15, 03-310 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy XIII Wydział Gospodarczy pod nr KRS 0000394569; NIP: 701 030 24 56; REGON: 142990254; - Oddział – Jednostka organizacyjna Usługodawcy, w której realizowane są pobyty wczasowe i konferencyjne;
- Gość – oznacza każdą osobę fizyczną, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych;
- Przedpłata – opłata w wysokości 30% ceny usługi turystycznej uiszczana
przed rozpoczęciem świadczenia usługi turystycznej; - RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych); - Dzień – dzień kalendarzowy.
§3. ZŁOŻENIE REZERWACJI
- Rezerwacja pobytu w obiektach Spółki może być dokonana telefonicznie, osobiście
na miejscu w Recepcji lub Dziale Pozyskiwania i Obsługi Gości danego Oddziału, pisemnie poprzez wysłanie zamówienia na pobyt: listem, faksem oraz w formie elektronicznej (e-mail). - Po dokonaniu rezerwacji, Gość otrzymuje potwierdzenie w formie dokumentu „Przyjęcie rezerwacji” oraz niniejszy Regulamin, według swego wyboru: pocztą, faksem lub w formie elektronicznej (e-mail). W dokumencie zawarte są szczegóły rezerwacji, pełne dane kontaktowe Oddziału oraz numer konta bankowego.
- Potwierdzenie rezerwacji następuje z chwilą realizacji przelewu przedpłaty zgodnie z § 4 ust. 1 Regulaminu, co jest równoznaczne z zapoznaniem się i akceptacją niniejszego Regulaminu.
- Po dokonaniu przedpłaty, przy czym za dzień dokonania płatności uznaje się datę wpływu kwoty na rachunek Spółki w przypadku przelewów elektronicznych, Gość otrzymuje potwierdzenie w formie dokumentu „Potwierdzenie rezerwacji – karta pobytu” według swego wyboru: pocztą, faksem lub w formie elektronicznej (e-mail).
§ 4. PRZEDPŁATA
- Warunkiem koniecznym dla dokonania rezerwacji jest wpłata przedpłaty w formie przelewu lub gotówką:
- w terminie do 14 dni od dnia dokonania rezerwacji, w wysokości 30% całkowitej wartości rezerwowanego pobytu, jeżeli rezerwacja została dokonana na więcej niż 30 dni przed rozpoczęciem pobytu, przy czym w przypadku przelewów elektronicznych,
za dzień dokonania płatności uznaje się datę wpływu kwoty na rachunek Spółki; - w terminie do 7 dni od dnia dokonania rezerwacji, w wysokości 30% całkowitej wartości rezerwowanego pobytu, jeżeli rezerwacja została dokonana na mniej niż 30 dni przed rozpoczęciem pobytu, przy czym w przypadku przelewów elektronicznych,
za dzień dokonania płatności uznaje się datę wpływu kwoty na rachunek Spółki; - w przypadku rezerwacji poniżej 7 dni do dnia przyjazdu należy wpłacić 100% kwoty najpóźniej następnego dnia po dniu dokonania rezerwacji, przy czym w przypadku przelewów elektronicznych, za dzień dokonania płatności uznaje się datę wpływu kwoty na rachunek Spółki;
chyba, że Dyrektor Oddziału ustali dla danego Oddziału odrębną regulację normującą inaczej kwestie dotyczące rezerwacji, o czym Gość zostaje indywidualnie poinformowany podczas potwierdzenia przyjęcia rezerwacji.
- Numer konta bankowego, na który należy dokonać przelewu zostanie podany Gościowi w przesłanym dokumencie „Przyjęcie rezerwacji”. Rezerwacja nie będzie skuteczna
i potwierdzona w przypadku braku wpłaty w określonym powyżej terminie. - Płatność pozostałej kwoty pobytu powinna zostać dokonana na 7 dni przed datą rozpoczęcia pobytu, chyba, że Dyrektor Oddziału ustali dla danego Oddziału odrębną regulację normującą inaczej kwestie dotyczące rezerwacji, o czym Gość zostaje indywidualnie poinformowany podczas potwierdzenia rezerwacji.
- Niezależnie od kwoty, jaką Gość powinien zapłacić za pobyt, zostaną naliczone dodatkowo opłaty klimatyczne, według stawek obowiązujących na terenie danego Oddziału.
§ 5. ANULOWANIE REZERWACJI
- Z wyjątkiem ofert specjalnych, co do których określono, że są ofertami bezzwrotnymi istnieje możliwość anulowania rezerwacji z zastrzeżeniem potrącenia kosztów rezerwacji w kwocie, której wysokość uzależniona jest od daty zgłoszenia, tj.:
- więcej niż 30 dni przed rozpoczęciem pobytu – zwrot 50 % wpłaty;
- 30 dni i mniej przed rozpoczęciem pobytu – brak zwrotu;
chyba, że Dyrektor Oddziału ustali dla danego Oddziału odrębną regulację normującą inaczej kwestie dotyczące rezerwacji, o czym Gość zostaje indywidualnie poinformowany podczas potwierdzenia rezerwacji.
- Jeśli powody rezygnacji z pobytu leżą po stronie Oddziału wówczas przysługuje 100% wpłaconej przedpłaty.
- W przypadku zaistnienia nagłych i nieprzewidywalnych zdarzeń losowych niezależnych
od osoby dokonującej rezerwacji (np. śmierć, wypadek, nagłe poważne zachorowanie), bez względu na termin rezygnacji, po pisemnym udokumentowaniu przyczyny może zostać dokonany zwrot 100% wpłaty. Oceny pod kątem zasadności wskazanych
przez Gościa okoliczności dokonuje Dyrektor Oddziału. - W wypadku anulowania rezerwacji kwota wpłacona przez Gościa po potrąceniu kwoty,
o której mowa w ust. 1 jest zwracana do 21 dni, po otrzymaniu pisemnej dyspozycji Gościa zawierającej numer jego konta bankowego lub innej formy zwrotu
oraz po potwierdzeniu faktury korygującej przedpłatę.
- Anulowanie rezerwacji wymaga dla swej ważności zachowania formy pisemnej.
§ 6. ZMIANA REZERWACJI
W celu zmiany dokonanej rezerwacji należy skontaktować się telefonicznie lub drogą elektroniczną (e-mail) z Działem Pozyskiwania i Obsługi Gościa wybranego Oddziału Spółki. Pełne dane kontaktowe dostępne są na stronie www.rewita.pl na podstronie danego Oddziału
w zakładce KONTAKT.
§ 7. REKLAMACJE
Wszelkie reklamacje dotyczące pobytu powinny być kierowane do wybranego Oddziału drogą elektroniczną (e-mail) lub pisemną na adres podany na stronie internetowej www.rewita.pl
w zakładce KONTAKT każdego z Oddziałów.
§ 8. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem danych osobowych jest: AMW REWITA Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. św. Jacka Odrowąża 15, 03-310 Warszawa.
- Dane osobowe przetwarzane są w celu:
- planowania i zarządzania realizacją usług, przetwarzania płatności, przeprowadzania czynności rachunkowych, rewizyjnych, rozliczeniowych oraz windykacyjnych;
- rozpatrywania ewentualnych reklamacji oraz świadczenia zamówionych usług;
- rozstrzygania sporów, dochodzenia realizacji naszych umów oraz wykazywania zasadności, wniesienia lub obrony roszczeń;
- zapewnienia zgodności z wymogami prawnymi np. dotyczącymi prowadzenia dokumentacji sprzedaży do celów podatkowych lub wysyłania powiadomień oraz innych informacji tak jak wymaga tego prawo.
- W przypadkach, w których została wyrażona zgoda, dane osobowe są przetwarzane także
w celu otrzymywania ofert, innych informacji dotyczących usług (w tym poprzez newslettery marketingowe) oraz informacji na temat planowanych wydarzeń. - Dane osobowe nie będą przetwarzane do podejmowania jakichkolwiek automatycznych decyzji lub tworzenia profili innych niż opisane powyżej.
- Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 RODO, zgodnie z którym przetwarzanie jest niezbędne do realizacji lub konieczne do wypełnienia zobowiązań prawnych Spółki
albo jest niezbędne do celów uzasadnionego interesu Spółki, pod warunkiem, że interesy
lub podstawowe prawa i wolności Gościa nie okażą się nadrzędne; przetwarzanie może się opierać również na zgodzie Gościa, jeśli jednoznacznie została ona udzielona. - Zbieraniu i przetwarzaniu podlegają w szczególności następujące kategorie danych osobowych:
- Informacje kontaktowe – takie jak pełne imię i nazwisko, adres, numer telefonu, adres email;
- Dane płatnicze – takie jak konieczne dane do przetwarzania płatności
oraz zapobiegania oszustwom, w tym numery kart kredytowych i debetowych, numery kodów zabezpieczających oraz inne informacje związane z fakturowaniem; - Szczególne kategorie Danych Osobowych – w związku ze świadczeniem usług SPA
oraz zapewnieniem wstępu do niektórych obiektów odnowy biologicznej, możemy zwrócić się z prośbą o informacje dotyczące zdrowia. Udzielenie zgody jest podstawą do wszelkiego korzystania z takich informacji; brak zgody, możemy uniemożliwić skorzystanie z niektórych zabiegów; - Pozostałe Dane Osobowe – okazjonalnie możemy zwrócić się z prośbą o udzielenie nam informacji na temat daty urodzenia, zwyczajów lub preferencji w celu wysłania wiadomości z życzeniami; udzielenie zgody jest podstawą do wszelkiego korzystania
z takich informacji.
- Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty uczestniczące w realizacji usług.
- Dane osobowe nie będą przetwarzane na terenie państw trzecich.
- Dane osobowe przechowywane będą przez okres 10 lat.
- Z zastrzeżeniem pewnych warunków prawnych, Gościowi przysługuje prawo dostępu
do danych osobowych oraz ich poprawienia lub usunięcia, a także ograniczenia przetwarzania danych osobowych jego dotyczących. Gość ma także prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania oraz wnioskowania o przeniesienie danych. W szczególności ma prawo zażądać kopii posiadanych danych osobowych, a w przypadku skorzystania z tej opcji wielokrotnie, Spółka może za to pobrać odpowiednią opłatę. Jeśli została udzielona zgoda
na przetwarzanie swoich danych osobowych to można taką zgodę wycofać w każdej chwili
ze skutkiem na przyszłość, tj. wycofanie zgody nie wpływa na praworządność przetwarzania w oparciu o zgodę przed jej wycofaniem. W przypadku wycofania zgody, można nadal przetwarzać dane osobowe, gdy istnieje inna podstawa prawna takiego przetwarzania. - Gościowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową realizacji usługi/umowy.
§ 9.[Postanowienie końcowe]
- Gościowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość na podstawie art. 38 ust. 12 ustawy z dnia 3 maja
2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2019 r. poz. 134).
- Postanowień Regulaminu nie stosuje się do osób uprawnionych korzystających z usług Spółki w ramach programu „Tanie Wczasy” oraz w ramach przynależności Wojska Polskiego do CLIMS i zawartych umów międzynarodowych.
- Postanowień Regulaminu nie stosuje się do rezerwacji usług dokonywanych drogą elektroniczną poprzez system rezerwacyjny na stronie internetowej Spółki.
- W przypadku ustalenia przez Dyrektora Oddziału dla danego Oddziału odrębnej regulacji normującej inaczej kwestie dotyczące rezerwacji, jest ona przekazywana do wiadomości do komórki organizacyjnej Spółki, do której zadań należy koordynowanie współpracy
z Oddziałami w zakresie marketingu i sprzedaży. - Regulamin wchodzi w życie z dniem przyjęcia przez Zarząd Spółki.
Do pobrania: Regulamin rezerwacji usług w Oddziałach dla osób indywidualnych